tiistai 18. lokakuuta 2016

Jotain on tullut tehtyä


Nyöriä,
yksiväristä nyöriä,
kirjavaa nyöriä,
kiinteää nyöriä,
pylväsnyöriä,
pallonyöriä,
kirjonyöriä,
kaikkia maailman silmukoita nyörejä,
kieputettua nyöriä,
solmittua nyöriä, 
pyöritettyä nyöriä,
olenkohan jo intoillut teille niistä kaikista?
No olen tietenkin ja tällainen väännelty nyöririipuskin on jo niin nähty. ;)


Tämä kaulassa tietää jo etukäteen mistä ihmiset aloittavat jutustelun. :)

Sain minä muutakin valmiiksi,
Diyasin uuden korutelineen.:)
Tuli sitten siivottuakin kaikki käyttämättömät korut pois.
 Oon sellainen "jos mä vaikka joskus käytän" siivooja, kun on koruista kyse.
Nyt laitoin "jos mä vaikka en enää ikinä käytä tätä" -mentaalilla menemään.
Nyt on niin järjestyksessä kaikki, ai että.
Tarkkasilmäiset bongaavat ylärivistä herne korvikset,  
jotka tein siperianhernepensaan herneistä. :)
Ne on vieläkin käytössä ja aivan samassa kunnossa!

Pyöreät rautalankakorvikset, musta helmikoru, 
kutistemuovikoru (hsp-koru heikompiin hetkiin :)), blingi J, sormukset ja pörrökorvikset,
 on tyttärien mulle tekemiä koruja. Ihania!


Tuohon mahtuu vielä monet rannekorut ja sormukset...jos olen tarpeeksi kilttinä ;)
 Nyt menen päiväunille lataamaan akkuja.
Moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti